Jump to content
DE
Spielen!

Forum

Verhaal van je in Tanki.

sachet100
 Teilen

Empfohlene Beiträge

Ok dus de titel zegt het. Hoe heb je tanki begonnen? die u verteld over het forum en het spel. wat was je eerste indruk in tanki toen je voor het eerst aan de slag?

Ok dus ik zal beginnen van mij.

Zodra ik vroeger naar een computerklas waar ze leert je spullen over hoe je computer gebruikt, hoe sneller en hoe u uw vingers te gebruiken in het toetsenbord te typen. Op bijna het einde van de les, krijgen we vrije tijd voor 15 minuten naar games en dat soort dingen spelen. dan waren er vrienden die pronkten over dit spel. Dus zei ik dat spel is echt cool (zonder iets over het spel te weten). dan sommigen zeiden dat ze in level 9 zeiden sommigen in level 10 was, dus ik probeerde cool te zijn en zei: ik ben in level 15 :P :D . Vervolgens vroegen ze me wat geweren en rompen ik had en ik zei dat ik had geweer en pistool :lol:  :lol: . dan lachen ze zo hard !!! Vanaf dat moment wist ze dat ik loog en ze zeiden dat het spel te spelen voor echt. ik probeerde het in de klas en ze vertelden bijna alles over Tanki Online maar ze zeiden alleen de naam van het pistool en rompen. Toen begon ik te spelen op mijn huis en ik erachter dat het echt interessant spel. Toen ik het spel speelde ik zeggen veel mensen gebruik van railgun. die keer dat ik niet wist dat het railgun! Ik ging naar de garage om te kopen, dat, ik denk dat alleen de naam van dat pistool was Thunder omdat rail lijkt alsof de bliksem en de verlichting zijn gerelateerd aan Thunder :mellow:  dus ik begon om kristallen te slaan om te kopen dat Thunder M0 die 500. uiteindelijk kostte i kocht het en schoot het aan iemand en dan de bliksem niet gekomen :wacko:  en toen vroeg ik iemand van het chat om de naam van dat pistool te leren kennen en toen vertelde hij me de naam. :rolleyes:  speelde toen ik uit het spoor en vanaf dat moment was het mijn favoriete wapen :lol: .

dus dat was mijn verhaal in tanki toen ik begon in de eerste dag.

nu je verhaal te posten
  • Gefällt mir! 2

Diesen Post teilen

Link zum Post

Gast
Es können keine weiteren Beiträge verfasst werden.
 Teilen

• Neues Erstellen...